1.Expedičné lehoty
Tovar, ktorý je na sklade, expedujeme z nášho skladu do 2 pracovných dní. Tovar, ktorý nie je na sklade ,dodávame zvyčajne do 10 maximálne do 20 pracovných dní. V prípade, že tovar nie je možné zaslať, vás budeme kontaktovať.
O vybavení celej dodávky sa môžete informovať na e-mailovej adrese info@urbanstelker.eu
2.Platobné podmienky
Dobierka – hodnotu tovaru a expedičný poplatok vo výške 7 EUR uhradíte pri dodaní.
3.Poštovné a balné
Tovar Vám bude zaslaný poštou alebou kuriérom. K cene tovaru Vám budú vyúčtované expedičné náklady vo výške 7 EUR. Ku každej zásielke bude priložený daňový doklad.
4.Ceny
Pokiaľ nie je uvedené inak, všetky ceny sú uvedené vrátane DPH. DPH na všetky výrobky , ktoré si u nás môžete zakúpiť je 20%. Sme platci DPH.
5.Zrušenie objednávky zo strany Urbanstalker.
Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku v prípade , že požadovaný tovar sa už nevyrába a nie je na sklade. O tejto skutočnosti bude zákazník okamžite informovaný a ďalšie zmeny v objednávke budú dohodnuté individuálne.
6.Záruka vrátenia peňazí
Pri požiadavke vrátenia peňazí ako aj výmeny tovaru je potrebné predložiť daňový doklad – faktúru. Pokiaľ nebudete s tovarom spokojní, môžete ho bez uvedenia dôvodu vrátiť. Vaše peniaze Vám zašleme späť za nasledovných podmienok :
- Tovar, ktorý vraciate, nesmie byť poškodený, ani nijakým spôsobom znečistený a musí byť zabalený v pôvodnom obale so všetkými štítkami. Zákazník musí tovar zaslať na našu adresu do 7 pracovných dní od jeho obdržania. Poštovné v tomto prípade hradí zákazník. Z našej strany uhrádzame iba cenu tovaru, nie však expedičné náklady.
- Zákazník vracaný tovar zabalí a pošle na adresu : Henrich Baláž Autogen Computer,Morovnianská cesta 14/9,Handlová 972 51
- Po obdržaní tovaru a jeho kontrole Vám vrátime peniaze do 3 dní od obdržania tovaru, a to šekovou poukážkou , alebo prevodom na účet, podľa Vašej požiadavky.
7. Výmena tovaru, podmienky a postup
Pokiaľ budete požadovať, tovar Vám bezproblémov vymeníme za inú veľkosť, inú farbu či iný tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote, a to do 10 dní za nasledujúcich podmienok :
Tovar, ktorý vraciate, nesmie byť poškodený, ani nijakým spôsobom znečistený a musí byť zabalený v pôvodnom obale a so štítkami. Zákazník hradí doručenie na našu adresu . Expedičné náklady vymeneného tovaru hradíme my.
Tovar Vám bude zaslaný v lehote uvedenej u vybratého druhu tovaru.
8. Ochrana zákazníka
Pri našom obchodnom styku sa snažíme úplne chrániť Vaše súkromie.
Aby sme Vám mohli poskytnúť naše služby, potrebujeme z vašej strany poskytnutie nevyhnutných údajov. Tieto údaje chránime pred zneužitím.
- Údaje, ktoré zadávate pri objednávke: Meno, priezvisko, ulica, obec, PSČ, telefonický kontakt, e- mail
- Údajenašej spolupráci : Počas našej spolupráce sú zhromažďované Vaše objednávky, čo je nevyhnutné pre zabezpečenie dodávok tovaru, vysporiadania prípadných reklamácií a pod. Údaje o nákupoch sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované žiadnym iným subjektom.
- Použitie Vašich údajov mimo Urbanstalker. : Vaše osobné údaje sú nás považované za dôverné a budú poskytnuté iba partnerom zabezpečujúcim platobný styk v rámci konkrétnej platby. Tieto údaje nebudú v žiadnom prípade poskytnuté reklamným, marketingovým, ani iným obdobným spoločnostiam.
- Poskytnutie informácií tretím stranám: Urbanstalker, môže poskytovať súhrnné štatistické údaje o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a pod. iba dôveryhodným tretím osobám napr.pre Slovenský štatistický úrad. Tieto informácie však neobsahujú žiadne údaje, ktoré by umožnili identifikovať jednotlivých zákazníkov.
Urbanstalker., si Váži Vašu dôveru a zaväzuje sa plne chrániť Vaše súkromné údaje pred zneužitím.
Zaslaním objednávky do našej firmy Urbanstalker., súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch.
9. Záruky – reklamačný poriadok
- prípade, že Vám bude doručená poškodená zásielka, , uveďte na preberacom protokole popis poškodenia, kde zdôvodníte, prečo ste tovar neprevzali, aby sme mohli od prepravcu žiadať náhradu škody. Vašu oprávnenú reklamáciu vybavíme obratom.
Reklamačný poriadok
- Na každý tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota. Záruka sa vzťahuje na všetky zjavnéskryté vady poškodenia tovaru , ktoré nie sú zlúčiteľné s jeho funkčnosťou , úžitkovými a estetickými vlastnosťami. Kupujúci preukáže pôvod tovaru faktúrou resp. dodacím listom, ktorý si kupujúci musí za týmto účelom uschovať počas doby záručnej lehoty.
- Kupujúci je povinný prehliadnuť si tovar bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí. Prevzatím sa rozumie odovzdanie tovaru prepravcom zákazníkovi.
- Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu po prevzatíprehliadnutí dodaného tovaru oznámiť predávajúcemu všetky závady a nedostatky, ktoré zistil.
- Pri zistení rozdielu množstve, veľkosti alebo druhu tovaru s údajmi uvedenými na faktúre resp. dodacom liste je potrebné podať o zistenom stave správu predávajúcemu do 3 pracovných dní od prevzatia tovaru.
- Kupujúci musí oznámiť zistené predávajúcemu písomne na adresu predávajúceho. V oznámení musí kupujúci uviesť zistené nedostatky /charakteristika, ako sa prejavujú/ a musí uviesť nárok , ktorý si v dôsledku závady uplatňuje.
- Reklamácii je potrebné vo všetkých prípadoch predložiť faktúru, resp. dodací list, doklad o zaplatení a dodaní tovaru a reklamovaný tovar.
- Kupujúci zašle reklamáciu písomne poštou na adresu predávajúceho, alebo e-mailom na adresu : info@urbanstalker.eu, pričom reklamovaný tovar doručí na adresu predávajúceho poštou, resp. inou prepravnou spoločnosťou.
- Predávajúci je povinný vysporiadať reklamáciu v zákonnej lehote 30 dní. Zákonná lehota začína plynúť dňom doručenia reklamácie predávajúcemu.
- Náklady na zaslanie reklamovaného tovaru nesie zákazník.